| Motor | |
| Motor | ležatý dvoudobý jednoválec |
| Chlazení | vzduchem |
| Vrtání | Ø38 mm |
| Zdvih | 44 mm |
| Zdvihovýobjem | 49,8 cm3 |
| Kompresnípoměr | 9,2 : 1 |
| Největší výkon | 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min. |
| Rozvod | pístem |
| Mazání | směs 30 : 1 |
| Karburátor | Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38) |
| Zapalování | setrvačníkový magnet PAL |
| Světelný výkon zapalování | 20 W (od roku 1975 30W) |
| Zapalovací cívka | 8 V |
| Zapalovací svíčka | PAL 14–8R |
| Předstih zážehu | 1,6 – 1,9 |
| Vzdálenost kontaktů přerušovače | 0,4 mm |
| Podvozek | |
| Řazení | nožní pákou na levé straně |
| Rám | svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu |
| Přední vidlice | teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm |
| Zadní vidlice | kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm |
| Brzda vpředu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
| Brzda vzadu | celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm |
| Objem palivové nádrže | 5,5 l (rezerva 0,75l) |
| Spotřeba oleje | 1 : 25 |
| Přední kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2 |
| Zadní kolo | drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2 |
| Pneumatika přední | 2,50×16" |
| Pneumatika zadní | 2,75×16" |
| Rozměry a hmotnosti | |
| Rozvor | 1165 mm |
| Celkovášířka | 600 mm |
| Maximálnívýška | 930 mm |
| Celkovádélka | 1780 mm |
| Světlost | 120 mm |
| Hmotnost | 65 kg(bezpaliva) |
| Užitečnáhmotnost | 160 kg |
| Výkony | |
| Největší rychlost | 60 km/h |
| Největší stoupavost | 25 % |
| Průměrná spotřeba paliva | 3,3l/100
km 3,2l/100 km při plném zatížení |
| Výroba | |
| Typ 20: | 1967 – 1980 |
| Typ 21 Sport: | 1968 – 1977 |

| návštěvníků stránky | |
|---|---|
| celkem | 21 276 |
| tento týden | 74 |
| dnes | 15 |